Мода, стиль, тренди:

 
 

Мода, стиль, тренди:

що таке бренд?



Одне за найпопулярніших слів, що ними оперує нинішня мода, бренд – це ... а, власне кажучи, що? Добре знане маркування виробника, торговельний знак. Мова не обов”язково йде про фешн-індустрію, але під брендами тепер часто мають на увазі якраз одяг. В результаті слово так обросло асоціаціями, нюансами, що тяжко коротко і ясно сказати: що таке бренд?


 

Сьогодні «бренди» значать, по суті то саме, що радянський сленг «фірмА» чи «індпошив». Перше слово було синонімом модного одягу, закордонного походження. Друге скорочене від «індивідуальне пошиття» - щось типу французького couture, тобто «кравецька справа» протилежно масовому промисловому виробництву. Особливе відношення французів до кутюр завоювало їм унікальне місце в світовій моді. Коли Франція була зразком елегантності, стилю і смаку, Америку всі вважали селом. Підозріваю, французи зараз тоже собі так думають.

 

 

Назад до СРСР: радянської моди не існувало. Було щось для номенклатури – тобто для мажорів. Для всіх решта мода вважалася пережитком минулого, міщанством, потім – поганим впливом Заходу,  потім... знаєм, чим закінчилося. Верхівка перша влізла в «погані» західні бренди, і так їм сподобалося. Радянська легка промисловість, що одягала простого будівника комунізму з його дітьми, шила одяг з єдино головною функцією: прикривати тіло по погоді. Все решта мало вважатися зіпсутістю людської натури (власне, люди з менталітетом вождів завжди так думають, хоч для своїх діточок і внучків роблять виключення, як свідчить історія).

 

 

Не дивлячись на пафосні заяви, «зіпсутість людської натури» регулярно брала реванш – і не в останню чергу якраз через людську натуру, котра погано дотримується того, що сама декларує: на може, на хоче, лицемірить, варіантів маса. Одна приказка каже, що «встречают по одежде». Англійський аналог - ще точніший: «одяг робить людину». Ну, або навпаки. Згадана людська риса є одною з запорук успіху брендів, хоч цінності, які вони пропагують, бувають протилежні. Можна було б сказати пару слів про шизоїдність ситуації, але такий глибокий психоаналіз виходить за рамки короткої статті на тему моди.


 

Кожний брендовий лук, імідж несе в собі певну метаінформацію. Підсвідомо чоловік сприймає її незалежно від того, цікавить його мода, стиль, тренди чи нє. Купуючи брендовий одяг люди відносять себе до певної групи і, нехотячи, піддаються філософії бренда: починають сприймати трошки інакше. Хоча, по факту, бренди – це всього-навсього добрий, стильний одяг на сірому фоні «неплатоспроможної» категорії учасників ринку.


 

Між іншим, самі бренди експлуатують таку властивість фону ще й як! Брендовий одяг має купу градацій: купці де люкс морщать ніс від преміум-сегменту, аудиторія якого, в свою чергу, ненавидить всякий там фаст-фешн, розрахований на явно не-золоту молодь та всяку «бідоту». А споживач фаст-фешн взагалі, може, думає собі, що тільки його мода – справжня. Для заможного купити одяг бренду на розряд чи два нижче свого - як опуститися і стати «злиднем». Відповідно люди оцінюють інших: вони бачать твоє «пір”ячко».


 

В успіху брендів винні і ті, хто розповсюджує ширпотреб. Він, між іншим, дуже переоцінений, бо насправді не вартує нічого. А брати з людей гроші за безвартісні речі – це наглість. Засилля барахла автоматично підвищує статусність брендових речей. Брендам навіть не треба щось там видумувати: достатньо керуватися простими правилами і ноу-хау, щоб обертати ситуацію на вигоду для себе. Чи визначають бренди моду? Таке їм тільки сниться. Але вони резонують на частоті моди, слідкують за тенденціями і намагаються диктувати. Вплив бренів на соціум – дійно великий, настільки, що можна порівнювати його з політичним.

 

 

НА ГОЛОВНУ



Обновлен 10 мар 2017. Создан 21 авг 2016



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником
 

The looks and styles featured on this website - save for photos I link from other sites - have been created by me and thus are my intellectual property. Тут показана одежда, которую придумываю и шью я сама. Мои дизайны и луки - это интеллектуальная собственность, соответственно, копирование возможно только по согласованию с автором.

HOMEspace OFFERSspaceSH ITEMSspace EMAIL
mumiku.io.ua